Effektiv behandling ved muskel
og seneplager

Vi tilbyr flere ulike tjenester til bedrifter:
  • check-mark-1 Naprapatbehandling
  • check-mark-1 Ergonomi (arbeidsplass, utstyr, lys etc.)
  • check-mark-1 Trening (sirkeltrening, ute trening, pausegymnastikk) Fysisk og online
  • check-mark-1 Foredrag
  • clockMan – Ons 07:30 – 19:00
  • clockTor – Fre 07:30 – 16:00
  • sphereNettbooking Alltid Åpen

Vi tilbyr timebestilling og akutt time i Lillestrømy

Trykkbølgebehandling

Trykkbølgebehandling er effektiv på blant annet seneplager og forkalkninger. Vi på Oslo-Lillestrøm Naprapatklinikk har over 10-års erfaring med trykkbølge som endel av vår behandling.

Vi benytter trykkbølgeapparatet når den kliniske undersøkelsen, sammen med sykdomshistorien din tilsier det. Normalt er behandlingsforløpet 2-4 behandlinger med trykkbølge.

Kombinert naprapatbehandling og trykkbølge

Vi anbefaler å kombinere trykkbølge med naprapatbehandling, slik at vi får behandlet andre muskler, sener og ledd som ofte er en del av problematikken.

Som for eksempel ved akillesplager, da kan vi kjøre med trykkbølge inn i smerte området, samtidig som vi også jobber manuelt med å få opp mobiliteten i foten og ankelens ulike ledd, samt myke opp spent muskulatur i leggen.

Trykkbølgeapparatet sender mange små, høyfrekvente slag mot smerteområdet som brer seg inn i vevet. Dette setter i gang en rekke fysiologiske reaksjoner i vevet som stimulerer kroppens egne reperasjonsprosesser.

Det finns flere effektive resultater dokumentert på trykkbølgebehandling, og kan i flere tilfeller utelukke operasjon og/eller kortison.

Trykkbølgebehandling benyttes ved blant annet:

• Akillesplager
  • Plantarfascit
  • Hofteteninit
  • Tennis-og golfalbue
  • Kalkskulder
  • Benhinnebetennelse
  • Løper-og hopperkne
  • Andre seneplager

Velg 1. gangs Naprapatkonusltasjon om det er første gang du kommer til oss, da får vi gjort en grundig undersøkelse først